nanananana, she's a modern girl

Julia håller förmodligen på med annat på andra sidan cyberspace och dissar på msn. är dock själv bara lite halvt present. rotar i garderoben och i tröjhyllan (ja jag har en hylla bara för tröjor, även en låda under sängen för tröjor) för att kolla hur mycket och vad som ska packas ned så småningom.

nån dag ska jag även plocka bort julpyntet härifrån. känns lite passé just nu.

nu svarar julia, haha. bättre sent än aldrig!

pete kompensationsspelar i sthlm ikväll. ujuj. hade suttit fint att vara där.

tydligen har både jag och jule nyligen gått och blivit hattägare. cooL

imorgon väntar en rad ocoola grejer som tyvärr måste göras. mobilt bredband, telefonabonnemang, nya linser.. måste även börja smygläsa lite i gruvpapprena så att jag är fit for fight tills på lördag när utbildningen börjar.

åååååååååååååååå te och sova.

she manages a smile
as he walks out the door
she's a modern girl
who's been through this movie before

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0