Och jag var glad att han inte var snyggare än jag

välkomstdag som var mer än tråkig. höll ut i en dryg timme innan jag tog mig till söder. strosade omkring och dök tillslut in på monki. 75% rea på huur mkt som helst. fick hjärtknip och köpte en kofta.

imorgon efter föreläsningen åker jag hem över helgen. ska försöka hinna med kvart i ettåget. ska fixa några grejer i sala och vänta på att mamma slutar jobba. sen hem och köra ner näsan i kurslitteraturen som så fiffigt legat hemma på landet hela veckan.

har kommit på att jag hittills inte yttrat ett ord på universitetsområdet. tänk om jag varit stum, ingen hade än så länge märkt någon skillnad!

känner att förkylningen börjar smyga sig på. undrade just när den skulle komma eftersom jag alltid lyckas bli sjuk när jag är i den här stan.

markus krunegård på dom kallar oss artister ikväll. inte missa!

Allt gick att laga en gång, två tre, fyra
men femte försöket var hemskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0