Rocket Queen

Väntar på mat. har än så länge levt på en rostmacka och en pepparkaka idag. känns i huvet.

erika har blåst såpbubblor ute. femton minusgrader. bubblorna stannar upp i luften och fryser till is. sen kan man så sönder dem i små skärvor. hur coolt som helst!

ikväll hoppas jag få se a woman in berlin. bara att hoppas att de andra håller med. åter till cold mountain var bra, men jag var tvungen att messa karin och pressa ur henne hur det slutar för att orka med spänningen.

idag är det två veckor kvar tills stockholm blir min home town. kommer nog inte kännas så på väldigt länge och jag kommer nog vara hemma ganska mycket ändå. känns dock grymt att ha nåt att göra i tre år framöver. tre långa år. vad läskigt det känns. är ju inte ens säker på att det här är vad jag vill göra!...

oh, btw en grej som erika talade om för mig för ett tag sen. i GnRs låt rocket queen har de i sticket spelat in ljudet från när axl ligger med en brud. for real alltså! och det sitter folk och lyssnar på. vider!

food baby!

adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0