She moves in her own way

Är blöt av snö som smält och runnit i ansiktet, nacken och hela hårbotten. Har följt med N till konstakademien och lyssnat på föredrag om en konstnärinna hon tycker om. K kom också med, vilket var jättekul! eftersom hon läst samma utbildning som jag gör nu så känns det bra att träffa henne och se att man kan klara sig enormt bra på den. jag vill också ha lägenhet på birger jarlsgatan och ett jobb i parlamentet i london på mitt cv!! hennes bebismage har börjat synas också. gulligt! vi åt middag och fikade. N var övertygad om att servitören stötte på mig. hrmejefeshf. inte sant....

på hemvägen hade tunnelbanan fått stroke och sa helt fel stationer hela vägen. stadion blev liljeholmen bland annat. smått jobbigt..

måste läsa inför imorgon. vill egentligen bara sova, men det får bli senare.

börjar längta till helgen när det förhoppningsvis blir ut och ta pulsen på salas uteliv...hrm... med andra ord, ska ut på hotellet.. ibland när jag sitter på en överfull tunnelbana känns det som att jag kan göra vad som helst för att se ett bekant ansikte. så det är väl bara att passa på när tillfälle finns. förhoppningsvis får jag träffa anna också!

på lördag fyller julia dessutom 20 år. måste fundera ut nåt. svårt att göra något allt för spektakulärt eftersom hon befinner sig många mil härifrån i fekking K-stad (!!!!!).

(nej jag hamrade inte på tangenterna när jag skrev det där sista)

nu, läsa! adjö





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0