the day is dying, oh it's so beautiful

Alla ärenden i sala stad är uträttade. sitter nu med ett finfint internet till nya datorn. grymt! dock har jag inte lyckats ladda ner msn än. nåt är fel och jag vet inte vad, vilket gör mig arg och jag orkar inte försöka mer ikväll.

hejdåfika med julia idag. ujuj vem vet när vi ses igen. pratade lite om helgen och om framtiden. framtiden är en mystisk dimma, så som det ska vara. läskigt men kul.

under tiden jag väntade på jule gled jag in på hm och köpte en fodralklänning. såg den hänga där så svart och fin och var bara tvungen att prova. satt kanske lite löst, men eftersom det inte finns nån mindre än 34 så fick det bli så. får få och spänna ut överkroppen så att den inte glider ner. nu väntar jag bara på ett bra tillfälle att ha den..

såg att det finns nån grupp på fejs att om man går med i den så kan man se vem som snokat i ens profil. skittråkigt ju! det är ju halva spänningen, att inte veta vem som kollar in en! haha. och att man kan glida runt och kolla på lite foton utan att folk tror att man vill gifta sig eller nåt annat knäppt. jag menar folk finns ju...

NU ska jag stänga av den här skiten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0