Vals för satan

förvirrad.
det svåraste med världen är alla val man tvingas göra. rätt, fel, antingen eller. lätt, svårt, förjävligt.

jag är mästare på att ifrågasätta mina egna val. just nu gäller det ett av de större. som alltid är det jag själv som sviker mig i första hand. när man inte längre litar på sig själv är det nästan omöjligt att inte tappa fotfästet i något avseende.

efter en alldeles för kort helg är det imorgon dags för färd mot stockholm. inte en minut ledig i den där skitstaden. ser fram emot fredag.

skulle lägga upp en faceshot, men jag klär inte i svullna ögon och flammig hy.
det var ju inte såhär det skulle bli!

måste packa, men jag vill inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0