Where does all the money go?

Har råkat vika höger pekfingernagel åt hel håll. inte hela, men en bit. damn it hurts!

nytt år, nya möjligheter.

skrev ingen blogg igår är jag väl medveten om. var på vidrigt humör hela dan och gick runt i PJs tills det blev kväll. satt igenom en middag och ett tolvslag, hälsade m och p gott nytt och gick sen och la mig. vissa dagar är värre än andra..

brukar aldrig ha nyårslöften. det skiter sig ändå alltid innan januari är slut. i år kan jag sträcka mig så långt som till att säga att jag ska få ordning på saker och ting igen. jag ska skärpa mig och börja äta ordentligt igen (kommer inte hålla den, det vet jag), ska bita ihop med pluggandet även om det blir svinjobbiga tider (ingen jävla quitter nu!), ska lära känna nya människor i en ny stad (relativt ny är den väl..) och inte låta dem få upptäcka alla mina sidor på en gång.. ska dessutom försöka hitta ett inre lugn och inte vara arg på nånting precis hela tiden.

way to go J!

idag har jag legat på samma ställe i soffan nästan hela dagen. hunnit med tre filmer och en halv bok. smekmånaden (orkade inte se riktigt hela. booring), sliding doors, och kalle och chokladfabriken. älskar sliding doors.

behöver jaga ny musik. ny för mig alltså. brukar kunna betyda gammal för många andra.. hrm

äta nåt idag kanske? yes baby!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0