And we never cut the hope

Ah well, denna värme.

Anderas ringde imorse med höjdarnyheten, henrik bytte gärna tur med mig så att jag slapp en tretimmars ensam med bara en manlig gäst. lättande. kändes lite weird även fast det säkert inte var någon som helst fara. fick hans rad för dagen och slutade kvart över fyra istället för kvart i sex.

nu är det dags för mat. svårt med maten när det är såhär varmt!

har kollat på första avsnittet av twin peaks nu. det verkar bra, även fast mamma sett det förut och säger att det kommer spåra och bli kasst.

kan itne skriva sammanhängande. tror min hjärna är slut för dagen. laddar upp PL bilder på facebook och ska nog göra detsamma här, vilket år som helst. suger så hårt att man bara kan ladda upp en bild åt gången.

nu måste det ätas. har bara lite trött slevat in några gafflar couscoussallad nån gång mitt på dagen.

Axel när han ser att det är couscous i salladen: "men neeeej jag tycker inte om bäbiskaninmyrägg!!"

hahah.


adjö vänner     (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0