Find yourself a girl and settle down

Har varit i västerås med erika, axel, millis och emilia. Slösade lite pengar på mig själv. Köpte den fina, jätteblå koftan som jag kollade på i sthlm för ett tag sen. En tisha från herravedelningen och en jacka (julia du vet den där som jag ville att du skulle köpa i när du var i sthlm, den svarta typ fladdermusjackan) för abra hundra pix. lovely!

träffade på maja när jag botaniserade reastången som bäst. i provrummet bankade plötsligt fyra händer på dörren och tove o frida stog utanför. tove och hennes nya love niklas följde med och käkade. samtalet kretsade kring barn, flygresor och till en början allt möjligt, något som tillslut bara tycktes mynna ut i att vi pratade om spyor. efter ett tag gav vi upp och drog därifrån.

Ikväll åker tove till berlin. jag är avis. när hon kommer hem är det dessutom bara tio dagar innan hon åker dit igen. vafan!



nu ska jag börja med helgens bus!

adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0