Ibland så kan allt verka dött..

Ny dag, nya möjligheter, eller vad är det man kan säga om man är på det humöret?

Idag har jag som sagt ett mission. städa mitt rum. framförallt gäller det kläderna, eftersom det ser ut som att mina förvaringsmöbler för dessa kräks plagg efter plagg i en enda kaskadspya... Känner dessutom ett sug för mera. Väntar dock på lön, sen är jag sugen på en sthlmsresa. har inte varit där på en månad höll jag på att säga men jag skoja.. heh.. förra söndagen, men ändå! säg såhär: jag har inte åkt tunnelbana, SLbuss eller varit på söder på en månad. känns faktiskt lite konstigt!

Städa nu, efter det kanske jag kan få för mig att ladda upp PL-bilder. måste dock hinna kalrt med det innan oth börjar på tv. förstår inte hur jag kunnat fastna så för den serien, jag menar please. dock blir det väl så när det är nåt man följer från början. är dock inte stolt what so ever över min lilla böjelse...

jaja.

bye for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0