Kom älvor det börjar bli kallt

L to the E to the D to the.. eh ja you get it. Idag är jag ledig! imorgon med. så sjukt skönt! lördag börjar jag dock 8,00 vilket jag försöker att inte tänka på just nu.

Gårdagen var fullt ös från start till mål. start runt åtta och mål nån gång halv tre. jobb tre turer och därefter hem och duscha och iväg till sätrabrunn där det var pubkväll. från sätra in till sala och onsdagsklubben där vi stannade till runt halv två. en bra dag.

är så sjukt dålig på att återberätta saker, särskilt i skrift så jag låter lbli. vet dessutom inte hur måbnga av de som läser som är genuint intresserade av vad jag gjorde igår. haha.

anyway.

jag längtar efter lön.

jag hoppas att hösten som kommer löser sig till det bästa (för mig sett, heh)

jag vill inte vara ensam hemma med hundfanskapet eftersom jag är trött på att torka viderkiss. funderar allvarligt på att konstruera någon typ av blöja, alternativt bara stänga dörren om eländet så det åtminstone hamnar på ett och samma ställe. torka kan mamma göra när hon kommer hem från jobbet...

ligger efter i twin peaks nu, fan! måste försöka hitta en lucka i mitt späckade ledighetsschema för att ah tid att vila tassarna och titta på det som finns i dvd:n. vet redan nu att min ro kommer störas av gnällvidervalpen, aaaaah.

förkyld är jag numera också. nyser mer än vanligt och snorar typ ur ögonen. freeesh.

so long suckers.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0