Left you lying in bed, in a bed of moss, very very small

amalia: jag ska köpa skor. karin vet jag inte vad hon ska göra. ska snacka mer om det ikväll. vi hör av oss!


Dagen idag: Vilken dag! jobb mellan 8.45 och 17.30. Guidningar på svenska och engelska, butiken, bäddning på vandrarhemmet och en hel del annat. Hörde att Julia med crew hade det a whole lot jobbigare borta på värdshuset. efter fyra vågade jag mig dit, och jora nog hade det varit körigt alltid. spännande att hälsoinspektionen dyker upp precis när avloppet strejkar så man har avloppsvatten och annat kul uppe i dagen... hann abra upp till receptionen igen så går strömmen och alla kassor, datorer och frysboxar slår av. jaa! skönt med reservgeneratorer ibland!


repans comradio ringer. jag svarar:
J: Receptionen här, com.
(Okänd person i andra änden): Hej, jo eh jag får inte upp den...
J (fniss utbryter i personalrummet): eeeh nehe, eeh öh vad sa du egentligen? menar du hissen?.. com
(rösten nu identifierad som Minéa, nere i gruvan): nej jag får inte upp hissen
J: okej.. vad vill du att jag ska göra åt saken?
Minéa: Ring till Emma, eller vänta, vilket nummer har hon på radion?
J: hrm, eeh, tolv tror jag.
M: Okej bra. klart slut.

.... efter en aningen förvirrande start så fixade det sig tillslut.


väntar nu på karin som kommer hit och hänger ikväll. blir förhoppningsvis nån film och annat chill.

hittade finally kokoschokladen på ica i sala. typ tre månader efter sthlm. gud.

twin peaks ikväll, finally. spysent för mis som ska upp och jobba dock, men jag ska försöka klarat!

bara jag som inte tänker gå ut imorgon? håller mig så långt ifrån hotellets äckliga hiphop-kväll jag abra kan och förmår. usch. kom med nåt bättre. en indiekväll eller nåt, haha. vafan kom igen.




adjö

Kommentarer
Postat av: Minéa

Eeeey! Hahahahaahahaaa! Okej, det låter lite roligt så här i efterhand! :P

2010-07-30 @ 21:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0