Light my fire

låt er inte skrämmas av gårdagens humördipp. shit happens och det ska gudarna veta att jag aldrig gör verklighet av mina impulser!

nu har jag fixat ihop ett litet collage med fint från mokis höst. ujuj. sthlm efter augustilönen!




korsdrag här. dörrar står och slår. sista lediga dagen på ett tag nu. den ska räcka länge så jag har bestämt med mig själv att jag bara får göra saker i halvtimmesetapper så att dagen ska kännas lång och värd. därför måste jag segla nu eftersom jag bara har fem minuter kvar av datatiden. nu ska det istället plockas kläder och tvättas.

pratade med linda på fb-chatten. hon frågade om jag kommer tillbaka till sthlm i höst. kom på mig själv med att genuint känna "tyvärr" när jag skrev det. what's wrong with me? när jag bor där hatar jag det och vill hem till sala. nu har jag fått som jag vill med jobb och boende där, och då vill jag all of a sudden tillbaka till sthlm?

I'm nuts, ingen surprise.


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0