Light up and cast your fears away

Har just skurit mig (!) på hundens tuggleksak, blöder från fingret och förbannar världen och allt i och utanför den.

passar även på att lyssna på denna låt av detta band, för det är liksom så det ska låta, hårdrock.



a pity att de ställde in PLspelningen!


varför går de lediga dagarna såå mycket fortare än jobbdagarna? klockan är redan tjugo i sex och jag har knappt gjort någonting idag förutom att kolla på serier, passa gry (av vilket frustrationen och uttråkningen blev för mastig så det kom en och annan tår. I hate dogs!) äta upp min cherry garcia och plocka kläder på mitt rum. jag har en plan nu, tiden är kommen då jag bara måste rensa bland alla mina kläder. situationen är ohållbar. kan hända att jag plockar ihop det jag inte längre använder och låter vännerna festa på de ratade plaggen, eller helt enkelt bara lägger undan dem någonstans.

dagens lycka: mamma har tvättat alla mina jobbstrumpor!
dagens hat: mitt beslut att klippa av naglarna. fastnar hundra gånger så mkt skit under korta naglar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0