Look at us but do not touch

varför kan jag aldrig vila i nuet? varför kan jag aldrig leva nu och ta nästa dag som den kommer? och varför Gud varför kan jag inte sluta vara pessimizmo nr one så fort jag mår lite kasst.

och som den uppmärksamme redan räknat ut mår jag lite kasst just nu. ont i magen som så ofta annars. börjar oroa mig lite det här. vijla ha tillbaka det förflutna almost every day. kul att man ska act gammal innan man varit ung..

aaaah.

blir inget vettigt skrivet idag, därför ska jag snart lämna in för dagen. kolla på ingen bor i skogen om jag orkar. internet är segt fast telia har sagt att de ska dubbla min hastighet. ibland vill jag bo någon annanstans!

imorgon är det jobb igen. tre turer. dagen idag gick fort och var soft. morgondagen kommer vara aningen segare med den längsta turen sist, men jag gillar dessa dagar. g2 g3 är favoriterna.

imorgon kväll blir det nog västerås en stund. avec gry. eventuellt skulle det vara värt att stanna hemma bara för att få lite ledigt från djuret.

adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0