My oh my

skrev just ett långt och ambitiöst inlägg osm för en gångs skull handlade om något intressant. som vanligt när man får till ett bra inlägg så lägger internethelvetesjävlapisset ner och sidan kan inte visas. då är ju självklart inte blogg.se så smart att inlägget finns som utkast. nejdå. raderat bara. gone in cyberspace. jag blir så trött.

apropå trött är jag just nu tröttare än på länge. drabbades av akut illamående nere under tretimmarsvisningen. hade ångest i en halvminut innan det som tur var gav med sig.

aja. ska kort försöka återskapa delar av mitt nu förlorade inlägg, here it comes i punktform:
- Navets spelning på tträdgården i sthlm igår gick bra.
- de har en ny spelning i sthlm nästa onsdag, jag jobbar (såklart) även då.
-  jag är pissed, ledsen och arg över att jag missar alla tre av deras sthlmsspelningar i sommar.
- jag är pissed, ledsen och arg över att mitt schema inte vill samarbeta med mig och att det känns som att jag denna sommar inte gjort annat än jobbat och att jag försummar vänner och familj och dessutom kännsdet som att jag missar en förjävla bra sommar.
- jag vill inte följa med ut och gå för att millis hittat en stor orm på vägen.
- imorgon har jag hand om butiken, vilket jag faktikst gillar. det blir en bra dag.

nu är punktlistan slut och jag ska inte skriva mer. är för trött och det blir bara dåligt och jag framstår som ett deppigt monster.


adjö

Kommentarer
Postat av: den farliga

Förslag på fika med Sara, Ma mig och Karin nästa vecka. Eller veckan efter. Eller när vi får tid helt enkelt? Lite glädje över det iaf, right?!

2010-07-23 @ 13:45:11
URL: http://amaliadenfarliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0