Steady as she goes

okej jag var inne på bloggen fashionfever. okej det skulle jag inte ha gjort. vill nu vinna en miljon att handla kläder och skor för. blev sjukt inspirerad av hennes monkicollage så jag kanske gör ett eget inom det snaraste bara för att få det ur kroppen. Gud så mkt snyggt de har inför hösten. ångest.

har sovit länge, ätit frukost som redan börjar tappa effekten. all mat bara liksom springer förbi min mage och mitt huvud och jag blir hungrig på nolltid. undrar lite stilla om ämnesomsättningsproblem kan hoppa på en bara liksom sådär? i så fall har jag nog blivit påhoppad.

ikväll är det personalmöte. ser fram emot det. en skön känsla att man saknar många av sina kollegor redan efter några timmar som ledig. med lite tur stöter jag på julia också, som inte är riktigt lika ledig som jag i helgen, hehe.



men annars då. Idag gillar jag raconteurs, äter godis, väntar på att erika ska sluta jobba och att axel ska vakna (sker nog ungefär samtidigt vad det verkar), målar naglarna, bygger upp ett shoppingsug inför morgondagen och en hel massa annat ytligt och trevligt. Ibland kommer ytligheten to the rescue, vilket känns skönt.


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0