Can you feel a little love

Har insett hur mycket tråkigare inlägg det blir när jag är här hemma och inte i sthlm. Jag mår mycket bättre här, men jag framstår som en tråkigare människa. Händer inte speciellt mycket som är värda att skriva om, ser inte mycket, träffar inte många.

Inget plugg i dag heller verkar det som. har hittills vaknat och varit med mamma i sala. käkat glass med erika och förbannat att millis töjt ut shortsen jag hade på mig så att de inte satt åt i midjan.

ungefär så mycket kul finns att berätta.

eller nej, kan även berätta att jag förmodligen inte kommer klara tentan eftersom jag aldrig sätter mig och pluggar!
och att erika har fått ett par dyra vagabondskor av sin pojkvän. de är syndigt snygga och jag vill också ha nån som kan skämma bort mig lite! fan!


adjö

Kommentarer
Postat av: sara

johanna, lev för dagen istället! plugga kan man göra när det är fult och tråkigt väder :)

2010-06-02 @ 21:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0