one day is fine and next is black, so if you want me off your back...

sommar även idag. skönt!

ignet plugg idag heller, so far. har nästan bestämt mig att hoppa över tentan och bara åka till sthlm för att umgås med sara och linda. jag ahr varken råd eller ork att må dåligt nu, och när man faktiskt kan göra ett aktivt val föra tt må bättre, varför inte göra det? men jag vet inte. hur kommer det kännas i augusti när jag måste sätta mig och läsa in? piss förmodligen. damn.

kände att jag var tvungen att umgås med människor och smsade cissi. norrmanska ikväll!


det har blivit ändrade planer. det blir en tik istället för en hanhund. för mig kommer det ta ett tag att ställa om, är inte överförtjust i hondjur, men det blir säkert super. det är ju inte min hund så jag kan ju bara skita i den om jag inte gillar den liksom.. heh


Nu mat. mamma har kokat ägg. så ambitiösa är vi!

adjö



Kommentarer
Postat av: Minea

Oooh! Vilken tid är det på norrmanska ikväll? Funderar på att släpa mig dit. Måste ha lite kul tycker jag :)

2010-06-03 @ 17:26:44
URL: http://mineaminea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0