som det strålar från ditt hjärta, som en motorväg av ljus

Lång svordomsramsa. Regn i borlänge imorgon. ganska segt. hoppas åtminstone att vi hinner få upp tältet innan de största skurarna kommer så vi slipper sätta upp det på blött underlag!

ska snart packa. behövs inte mkt eftersom jag kmr hem igen på fredag morgon typ.

uppsala igår tillsammans med solen. jävlar vad varmt det var! hittade en väska på second hand som jag redan är lite kär i, sen en klänning på weekday. fanns inte alls mkt som föll mig i smaken igår men vad gör väl det när det är en hel månad kvar till lön.

nu vill jag bara slänga mig på soffan och kolla på filmerna jag köpte idag. la vie en rose och den där gamla vampyrfilmen med tom cruise och brad pitt, som jag visserligen sett förut men den är lite kul..

aja.

nu är det typ exakt 28 timmar tills jag o erika ska stå och dö på julian casablancas spelning. underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0