The last post on the bugle

Locked in a room
Waiting til kingdom come
Although I felt elated
I felt like I was scum
I was carried away
Caught up in an affray



kryper ur mitt skinn. här och nu.

så fint väder och inget riktigt att hitta på. vännerna i biomörkret har ingen lust att gå ut. om en timme och en kvart börjar the waves och jag kommer inte att vara där. har inte duschat, har inte ätit och bara hinner inte.

fan.

har inte ens nåt gott att äta. tröstäta.

nejfan. två dagar tills jag sitter på sthlmståget för sista gången. längtar ihjäl mig. snart snart snart över! komemr ju dock ha tentan kvar, men jag vill inte tänka på det nu.

önskar att jag hade fyllt år redan, men än är det två månader kvar 


-.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0