The shape of punk to come

Midsommar. Lär komma fler inlägg vad det lider från mig med tanke på att jag ska vara hemma hela långa dagen, kvällen och natten. uh

Har dock fun to come. Ledig till nästa lördag, på söndag sthlm, på måndag uppsala på onsdag-torsdag peace and love.

emilia är här, axel har tydligen också varit här, men han sov när jag kom hem och åkte hem när jag sov. vad weird det känns att missa en människa när man befinner sig i samma hus i flera timmar!

gårdagen bestod av jobb och på kvällen norrmanska. blev riktigt mycket folk. tror att jag hade det trevligaste kvällen på norrmanska på jag vet inte hur länge. har heller inte skrattat så mycket på jag vet inte hur länge. så otvunget och lätt bara. ville aldrig åka hem, men det ville tyvärr de andra.

nu ska jag se om gry har vaknat, för isf är det slut på friden. ska även dra med mig erika och fixa en ny blandskiva till bilstereon (egentligen är det synd att kalla det stereo, för med de högtalare som är insatta är det bara sjukt mono). så nu ska det skapas sommarkänsla med den absolut bästa blandningen av de absolut bästa låtarna!

jag hatar hoffmaestro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0