true Faith

Efter en politiskt inkorrekt dröm var det omöjligt att somna om. gick upp vid halv tio imorse och planterade mig framför tv.n med millis. kollade på malou som bjudit in en hora och nyamko sabuni. intressant.

har legat och vridit mig i ångest inför morgondagen efter att ha repat på både svenska och engelska inför mig själv. ingen kmr vilja gå en tur med mig som det är nu. jag suger verkligen! haha. men ingen kan vara asdålig forever. hoppas bara att jag slutar vara det jävligt snart!

jag hatar svart nagellack. eller det är typ det snyggaste, men varför skavs det en miljon ggr fortare än alla andra färger?! för att jag ska behöva köpa nytt en gång i månaden?

probably.


ikväll blir det sommarklubben med ciz och jule. ska även träffa gun för första gången. gun är en guldhamster. ska bli spännande!


I feel so extraordinary
Something's got a hold on me
I get this feeling I'm in motion
A sudden sense of liberty


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0