Find out all that you are, my california queen

En dag på stan följt av avskedsmiddag, en massa packning och en bilfärd senare var jag hemma. Hemma från stockholm för den här gången, kanke rentav för sista gången, vem vet om jag någonsin kommer bo där igen.

anyway.

har viss ångest som grundar sig i ett impulsköp igår. skor. fan!
svarta kinaskor i sammet dock. finfina, men oj vad jag inte behövde dem! Erika köpte likadana röda.
är dock sjukt nöjd med en klänning jag hittade. på hm... hrmp, så jag får skynda mig som fan att använda den då säkert halva sverige kommer glida runt i dem under sommaren..

Igår tog endel sthlmsgymnasier studenten. korsningen sveavägen/kungsgatan stank alkohol lång väg eftersom flaken stannade till vid rödljusen ibland ganska länge. pappa noterade att det rann (!) öl från ett av flaken. det liksom droppade/rann om hela lastbilen. haha! jag vill dock ge cred till whatever musikanläggningar de använde, för seriously, hela gatan pulserade. cooL


fika


djurgården i medvind, därav den sköna lejonmanen. och för aöö del, lägg märke till flinten...

läskiga spy bar-huset. tänker på vampyrer när jag går förbi det. blä.

nu väntar gruvplugg i enroma mängder. försöker att inte tänka på att jag har min första schemalagda dag nästa torsdag. försöker istället se till "alla" de dagar jag har på mig att öva och lära mig... heeh.

hjälp!

adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0