All we know is that we don't know what it's gonna be, please brother let it be

Tänker att jag vill skriva nåt underhållande. Känner samtidigt att jag har alldeles för lågt blodsocker för något dyligt. Lågt blodsocker yttrar sig på mig ungefär som en bakfylla: Ont i huvet, yr i huvet, ljudkänslig, dåligt humör, illamående. Touché! på pricken samma symptom.. inte samma medicinering dock. tycker synd om den som botar hunger med ipren.. fattig student som jag är händer det dock att jag botar min med novalucol.. which can't be too good. men nån gång ska man väl leva "on the edge".. som reklamsloganen uttrycker det: "what's your thrill?" 

hehrm

är dock på gott humör. slipper ödsla energi på sj just imorgon. putsar knogjärnet tills på tisdag istället då jag förmodligen måste knacka en vresig pendlare för att få plats på ett tåg mot huvudstaden... men det är så det är den här tiden på året. eller jag vene. pendlare är nog bittra året om.

nu tänker jag göra räkmacka och te.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0