Berätta för alla om mig

Filmen var bra. Leo var vacker som vanligt och miljöerna var toppklass. Snyggt filmad, grymt manus av boken, och ja.. speciellt läskig var den ju inte, men väldigt psykologisk. Precis osm när man läste boken visste man varken ut eller in när eftertexterna kom. Good work I say!

ska snart åka till universitetet. grupparbete inför onsdagens seminarie. kul att det bara är två föreläsningar kvar innan tenta. kul att det är hela två seminarier kvar innan tenta. kul att det är tenta över huvudtaget...

ute blåser det mördarvindar. mina öron kommer börja göra ont som alltid när jag går ute i vind. fan. förkylningen är a bastard och har inte låtit mig sova inatt heller. snart möglar jag inifrån om jag inte får en god natts sömn.

later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0