Du har din, jag har min diagnos

Vi har fått pianot stämt. halleluja vilken lycka! tangenterna är putsade så till den grad att man nästan halkar med fingrarna. firade med att riva av dark star med bd. en glad låt.


mamma har suttit och läst hm-magazine och gnällt över hur fult det är när killar har linne. när hon dessutom såg en bild på russel brand i leggings fick hon smått panik. hahah

nu hottar jag upp med diverse pics.


bus med millis myra. som hon förövrigt sytt själv. jättesöt!


min nya bebis. weekdayringen!


nån gång som små kört "om din hand är större än ditt ansikte har du cancer?" jag kör numera "om din hand är större än ditt lår, ät godis" vilket jag lytt och ätit kexchoklad till teet. yeahbaby

imorgon sätter tentaplugget igång på riktigt. är lite rädd över att min obefintliga koncentrationsförmåga och mitt avsaknande av diciplin kommer sänka mig, men skam den som ger sig! fick reda påa tt jag bara behöver klara en enda frågusling för g, så det ska nog gå vägen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0