Du säger att det är tufft att va tjej, att du inte vet om dom gillar dig

Idag verkar inte min blogg vara populär alls. kanske har kenza åka utomlands ännu en gång.. kanske har kissie gjort nån ny operation/utfyllnad på sin kropp..

oh my! kikade in på respektive bloggar och jo, båda stämde. är jag synsk or what?

dock tror jag inte att just de bloggarna stjäl mina läsare. i så fall vore mina läsare en aning splittrade i sina personligheter.. men vem vet?

ska nu logga in på skolans forum för att se om de bestämt sal och sittplatser för tentan ännu. inte långt kvar nu. om 48 timmar är den skriven (förhoppningsvis) och inlämnad och jag är på tentapub. heh.

är jättetrött. kom på mig själv med att längta till helgen, men kom på att jag dela har korthelg, dels har gruvutbildning på söndag. såg på face att det tydligen är invigning för nya repan på lördag också. vore ju lite kul faktiskt. lite mingel och annat. we'll see!

något kommer hända mig klockan 14:37 någon gång under mitt liv! detta klockslag dyker upp med jämna mellanrum både nu och då och lite varstans. minst tre gånger i veckan tittar jag på klockan precis 14.37, ibland till och med oftare. mer än en gång har jag fått mail som är skickade 14.37, bussen jag tog hem om dagarna ett år på gymnasiet gick 14.37.. det är säkert flera grejer som jag inte kommer på just nu, men de där siffrorna börjar bli otäckt bekanta. om mitt liv hade varit en thriller..... I'm just saying.. usch

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0