If this wouldn't happen, then I'd bite my lip

Förlåt mig fader ty jag har syndat.. typ. slängde ut 150 spänn på en ring. den lilla boxen på weekday. mkt pengar för en liten skitgrej, men vad gör det om hundra år. heh

huvet dunkar, men jag är glad, för N bjuder på bio ikväll. Shutter Island. ohyes. läste ut boken precis nyss. tror det var det som satte igång huvudvärken. har nog knytit en knut på hjärnan, om man kan göra det. man visste varken ut eller in när man slog ihop boken. irriterande! får se hur de löser slutet på filmen!

nu måste jag läsa ikapp det jag missade på föreläsningen, läsa inför morgondagens föreläsning, kolla på frågorna till grupparbetet och seminariet, packa ihop tvätt och ta ut linserna. har grus i ögonen känns det som. antar att det är förkylningen det med. blame it all on a bad cold liksom.

vill att det ska bli vår. provade skapligt snygga glajjor idag. köper senare när nästa csn krälat den långa vägen in på mitt konto. vet inte varför, men jag längtar till sala. trodde verkligen aldrig att jag skulle göra det. lite separationsångest kanske? vill sitta på johanssons uteservering. utan jacka och med solbrillor på näsan. käka glass i parken och allt annat sånt man brukar göra. ååh

fick ett sms av syster idag. hon kände av baksidorna av sala. att känna sig tvungen att dra ifrån ett café pga av att vissa idioter inte kan styra ögonen till sin egen kaffekopp. patetiskt. man kan glo, och så kan man glo. de glodde. haha poor.

imorgon tänker jag försöka hinna med 15.45 tåget, för den som är intresserad. får se hur det går. gillar inte att ha bråttom nere i tunnelbanan. folk går ju så jävla sakta hela tiden!

eller är det jag som går fort?

don't know.

adjö



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0