I'm a better man, moving on to better things

Ett gnagande samvete på grund av min bristande självdiciplin. ligger och småpratar med erika istället för att läsa om sveriges medborgarskap i eu och dess konsekvenser.. skulle kunna tvätta, packa ihop lite, duscha, ja vad som helst.

ska möta upp sara o linda vid åhléns city imorgon, 13.00 sharp. blir nog 10.59 tåget och hoppas på att det går trots att det tydligen ska vidersnöa igen. suck

erik o mackan kl åtta. yes. boston tea party vid tio, vet dock att jag kommer bli nedröstad. får bli reprisen på fredag natt.

nu blir det bloggläsning och sen förhoppningsvis några rader plugg.

ajust. har fått en bok om mindfulness av mormor. tydligen ska jag ha den att lugna ner mitt sviktande psyke. haha. ska bli riktigt spännande att se hur och om den hjälper!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0