I'm confused

Idag har jag haft den sämsta shoppingdagen ever! EVER!

1: kubringen från weekday är slut överallt i hela stan och gjordes bara i en enda förbannad jävla upplaga, which means att jag aldrig kommer få ha den lilla godingen på mitt finger igen. blir så bitter när jag tänker på det att jag måste hålla hjärnan helt sysselsatt för att inte börja grina.

2: tröjan jag spanat in på gina (!) fanns i rätt färg och i rätt size, trodde jag. det visade sig att det var dvärgärmar på den och att jag skulle behöva M. letade.. letade.. men nej. den finns BARA i small! ingenstans finns den i M.

3: letade efter den svarta och silvriga ringen, den andra av de stulna. fanns den på ett enda skitHM i hela stan? såklart inte. inte heller i mörby centrum.

conclusion: Imorgon åker jag till Uppsala! kan hända att jag måste fimpa lite föreläsning för att hinna emd ett bra tåg, men då får det vara så.


nu: läsa om etnicitet och kulturell identitet. hade ju varit huur intressant som helst om inte boken hade varit på engelska. drar ner effektiviteten, koncentrationen, inlärningförmågan och ja... pretty much allt.

adjö



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0