man måste vara liten för att vara stor

Dagens irritationsmoment: Personer som stannar vid slutet av en rulltrappa, så att alla bakom liksom ramlar på hög bakom eftersom trappstegen försvinner. jag menar what's up with that?! hände twice idag. blir så trött!

en dryg halvtimme sen in till centralen idag. träffade Danni på tåget som skulle in och fixa lite med papper och sånt inför flytten till söder. aaah sjukt avis. but vadå, är det inte kul att bo ute i förorten? jorå förfan. mest hela tiden......

imorgon är jag ledig ledig ledig. ska kolla på film. den lilla fnurran på tråden är att jag måste plugga my ass off inför onsdag. ska försöka hinna så mkt som möjligt nu i eftermiddag.

ikväll börjar erik och mackan om jag inte minns fel. grymt!

bara jag som blir fysiskt illamående av att gå till skolan? bara jag som får ångest av att vara i sthlm och om möjligt mer ångest av att vara i sala? nej okej vad bra, då är jag inte ensam.


Varje steg är ett steg tillbaka, varje ord är en hopplös dröm, man måste tiga för att vara sann, men man måste tala för att ha en chans.

[ingenting]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0