Mörkertal

Förkyld och sjuk. Trist som fan. Känner att jag itne kommer orka dagens föreläsning. Har försökt läsa, men hela ansiktet dunkar när jag lutar huvet neråt.

Tänker åka ner till stan och trösta mig på weekday. med lite tur finns det nån vacker employee att vila ögonen på. ärendet är iaf att köpa nåt åt E.

Lyssnar på Nina Rochelle och tänker snart ta och fixa lunch. Asså, detta låter litegrann som kent typ.. inte senaste skivan, utan äldre kent.. helt okej. inte dåligt, inte jättebra. med tanke på att "du är så yeah yeah, wow wow"-killen är med i bandet så är det väl över förväntan....

Jag hade glömt
Att jag blivit dömd av er
Jag glömde bort
Eller var det bara tanklöshet


Dålig hårdag idag..

Hem imorgon. Längtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0