Nix pix, bara politix

Hemma i huset på gården begraven i snö. skulle kunna vara namnet på en engelsk eftermiddagsserie i 500 avsnitt. men nej, det är verklighet. Min verklighet.

Dagarna på stan med Millis gick bra. Alldeles för mkt pengar försvann men jag blev en kavaj, en mesh-tunika, en tisha och några armband rikare. ohja. tågresan hem till sala igår var väl ingen höjdare. en halv miljon sthlmare som skulle upp till dalarna och vasaloppet. vi satt på golvet. vi överlevde.

nu ska jag läsa min darling som blev köpt i onsdags när jag fick se att millis tåg var 45 min försenat till centralen.


oh it's good! måste läsa ut den fort nu och sen se den på bio.

måste även läsa sådär 100 sidor politik innan dagen är slut.. det är dock prio 54564724...

nu ropar mentalsjukhuset på shutter island på mig.

adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0