No one likes no one else

Ännu en dag i gruvan. första hjälpen och hlr, brandskydd mm. hisskörningen fixar jag och emma på påskafton hade vi tänkt.
nu ska vi alltså vara i princip klara... ehmrhrhnrm.

måste bara säga hur otroligt glad jag blev i fredags när jag tittade på skavlan och ola salo var där. när han berättade att han gift sig och att de ska få barn. om det är någon i hela världen jag önskar ett barn så är det han! lyckligt är det barn som får en sån far!

nu ska jag packa ihop lite grejer som ska med till sthlm imorgon. första föreläsningen på nya delkursen komparativ politik. tydligen ska det vara den allra svåraste delkursen (låter ju lysande med tanke på att jag fortfarande inte gjort klart den första..). längtar inte! på tisdag är jag iaf ledig (vilket betyder jag, mitt visa-kort och sthlm stad) och på onsdag åker jag tillbaka till sala och firar påsk.

sweet as honey.

adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0