Svart är ingen färg det är så man känner sig

Känner att snart får det räcka. av tidigare erfarenheter vet jag att det går som allra bäst om man tycker sig ha pluggat lite för lite. har varvat politikboken med änglar och demoner hela dagen och börjar känna mig trött i huvet. vill åka till rom! dock slippa allt dödande och äckel som beskrivs i boken..

anyway. mamma hörde av sig idag. hon satt med en kaffe på johanssons och läste min kommande kurslitteratur. hoppas att vi bara behöver två böcker till kommande delkurs. på litteraturlistan står det 6 (!!!) men jag hoppas på att vi kan få ut några som kompendium. annars må fan ta sthlms universitet!

nu åker jag säkert fast för skolhot, men då får det vara så. ska ändå härifrån senast i början av juni.

ska nog öppna dörren till rummet. har bara varit utanför det två gången på hela dagen. för att äta och duscha. luften börjar ta slut.

adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0