I loved you first

Någon har skottat ordet vår på isen alldeles vid tågbron över stocksund. lite motsägelsefullt ändå. vår på is.. men jaja. lite kul var det iaf. dock måste det varit med livet som insats med tanke på hur tunn och på sina håll smält den isen börjar bli.


har festivalångest. arvika eller PL? lovade mig själv litegrann i smyg förra året att aldrig mer åka till peace.. nu presenterar de en helt galen line-up som gör att man känner att man nog skulle offra en lem för att åka dit.. arvika å andra sidan har också en grym line-up, inte riktigt lika bra som pl, men arvika har ett trumfkort, babyshambles.. nu vet man ju iofs aldrig med dem, så att åka ända dit för att se dem vore ju en stor chansning... sen är det väl typ dubblet så dyrt med pl... åhgud varför ska festivaler få storhetsvansinne efter några år?

snart är det vår. jag vill ha en vårflört!! en seriösare än förra året. this time is gonna be a good one.. måste bara hitta nån. har en kandidat, men även han letar ju killar att flörta med. livet är hårt ibland. fan.

mat snart. spaghetti. och jag längtar.

ladda ner navets ep från deras myspace (ser fram emot att höra julia säga mySPACE, ehehe) 
erika, jag vill se den på våran dator på torsdag när jag kmr hem, annars......

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0