Du var där när jag kröntes kung

Har varit till gruvan och hängt med emma. efter 155an åkte vi hem till henne och sa hej till karin som vaktade barn. var till åkrahallen och köpte godis åt erika och axel. sara jobbade. köpte filmer också.. som jag visserligen redan sett. dock är de så bra att jag måste se dem igen.. eller ja.. hur många gånger har man sett american history x? tre? fyra? hundra? sen blev det mel gibsons the patriot också. heath ledger i den.. ååå ja!

eherm

det regnar ute. kasst promenadväder. kan hända att det blir en film. känner dock sällan speciellt stort filmsug när det är mitt på dagen.

har haft kent på i bilen nu några dagar och oj vad jag inte kan sluta gå och sjunga på idioter!

sjukt shoppingsug just nu. på måndag ska jag nog gå till weekday och köpa en ny ring. har drömt om den två nätter i rad nu.. jag behöver en hobby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0