You just can't control it

Tätt mellan inläggen. Har pluggpaus. Sara skrev på fejs att hon är redo för psyket. Lyckligtvis känner jag inte så.. inte än. Känner snarare att damn, det här ska vi fixa! Tänker på de gånger jag i min glans dagar (högstadiet) lyckades plocka 85 av 84 möjliga på so-proven, fick mvg+ på mattetesten.. ja ojoj. så det kan svänga när ribban höjs.

Jag tror helt enkelt att min hjärna är i chock. att aldrig behövt anstränga sig för att nå toppbetyg börjar märkas. det gjorde det i vissa fall redan på gymnasiet, men nu....

Lyssnar på audio bullys och undrar om det inte är dags för en dusch snart. måste fila fötterna. onödig info? mhmm kan hända.

oh just. om man ska lyssna på audio bullys så ta de låtar som är mer house. hiphop är skit. gimme that punk och flickery vision är grymma! och remixen på kill bill-låten.. vad heter den? my baby shot me down typ...

behöver/vill ha en vårflört även inom musiken.. någons om har nåt bra tips?

känner att näe, nu är det some serious low quality bloggin' här. haha.

"ät skit och dä"

och just. jag tkr det är awesome att du har sökt uppsala istället julia :D

adjö



update 15 min senare: Min gruvkollega Marcus är med i nya comviqreklamen! way to go man!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0