Into something deeper

Det är sol, blommor, grönt gräs och löv på träden här i sthlm! sååå härligt!
Har suttit ute och käkat lunch och var tvungen att ha solglajjor och linne för att inte typ dö. verkar som att det blir sommar i år med trots det vidriga vintern.

Min vrist vill inte vara med längre. Fick en stödstrumpa av mamma imorse vilken tydligen skulle hjälpa lite mot smärtan. hade säkert funkat.. om det suttit tajt... jag har istället gått runt med känslan av att något glider på underbenet hela dagen. gotta love it.

har kollat på klockan 37 minuter över fyra av det här dygnets timmar. snart är jag övertygad om att något läskigt ska hända.

introduktionsföreläsningen för nya (och sista!!) kursen på förmiddan. jag var seg och satte mig och skulle gnälla lite för karro. det visade sig att hon kom direkt från arlanda och hade flygit från umeå imorse. heeeh.. och vi hade gått upp samma tid. talk about att flygning är effektivt! concorde mellan sala och sthlm skulle ju typ ta tre minuter.. nej mindre, eftersom det tar 33 minuter att flyga över atlanten. oh my vad ickedrygt det skulle bli att pendla!

miljöpartiet skulle nog inte gilla den idén dock. dom vill ju inte ens ha förbifart stockholm. spån. no offence, jag tycker att miljön är jätteviktig, men ibland måste man ju herregud tänka någorlunda rimligt. kan dessutom inte för mitt liv se det miljövänliga i att alla ska sitta och åka bil rakt genom det redan trånga sthlm city när man kan bygga en väg runt för de som ska genom stan.

hörde dessutom ett förslag från samma parti som gjorde mig rent mörkrädd! ska inte skriva om det här, för jag måste börja plugga nu och kan inte hålla på och bli arg. ska ösa över det på julia imorgon tror jag, om det fortfarande stör mig lika mkt som nu.

axel sa att det inte ör olagligt att muta folk att rösta som en själv. jag funderar allvarligt.


adjö




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0