Take me down to the paradise city

Var bara hemifrån i drygt två timmar, men med för varma kläder i denna värme som tycks ha kommit från ingenstans över natten, så kändes det som en hel arbetsdag. Hittade iaf skorna åt kakan. känner mig som världens bästa nu ett tag, och det kan jag få göra tycker jag. åkte först till stan och gled in på hm och köpte en svart långklänning. och ja, lång var ordet! trots att det är 34 måste jag stå på tå och inte ens då lättar fållen från golvet. och jag är ju inte ens kort? eller? hjälp. anyway. skulle sedan leta skor. gick in på nilsons och hittade dem ganska på en gång. 38an var slut, men fanns enligt expediten i solna (ooooooorkaaaa) och täby c. wiho! plockade med mig dem på vägen hem.

jag är glad.

dock längtar jag sönder mig tills nästa tisdag då jag har tid hos naprapaten som ska göra folk av min rygg igen. ska bli grymt skönt.

nu lunch. sen ska jag hoppa bungyjump med icke-elastiskt rep från balkongen för att se om jag blir lite längre. annars blir det till att lägga upp klänningen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0