Some velvet morning

TRÖTT.

Har varit på stan med Julia i vad som känns som en vecka i sträck. Om någon frågar var vi var, vänder jag snarare på frågan och säger var var vi inte? Here we go: Möttes upp på drottninggatan, gick till hötorget och åkte till slussen. gick i solen till medis, in på donken, till mariatorget för att solskensnjuta, tillbaka till götgatan tänkte vi, men eftersom jag är världens sämsta blev det en liten omväg. götgatan igen där jag köpte en ring (och julia en tygpåse eftersom jag tvingade henne lite). åkte till gamla stan och fikade vid järntorget, åkte till statsbiblioteket, gick sveavägen ner till hötorget, chillade på trappan till konserthuset och diskuterade politik, snoppstorlek och annat livsviktigt och gick sen till centralen och skildes åt.

Nu kommer bilder.








Sjukt skönt väder tills molnen och blåsten kom.

Har dessutom startat mitt sommarprojekt. kommer bli awesome!

Har inte så mkt mer för tillfället, så detta får bli min sorti. adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0