because the night

jag behöver pengar. i boken jag läser behöver de också pengar. de kränger kola och heroin, gör inbrott, lurar folk..

jag är nog helt enkelt inte tillräckligt kreativ i mina försök att skaffa plata.


skämt åsido så lär något hända efter jul. vad är sen en helt annan fråga.


har nyss bakat en kaka till jul. inte det lättaste med Grys nylle och långa tunga ivägen hela tiden. tillslut åkte hon ut, bara för att stå på trappen och skälla. djur gör mig lite ledsen just nu. hundar gör mig alltid ledsen. att äga en sådan är idioti!


adjö

Kommentarer
Postat av: Minéa

Hrm.. Jag vet ett bra jobb, med trevligt med pengar. Eller jobb och jobb. Men Västerfärnebo skola är i stort behov av vikarier.. typ 115 kronor i timmen.. och så blir man inringd nästan hela tiden. Så om du vill så kan du ju ringa typ Helle eller nån där. Dom blir nog riktigt glada.



:)

2010-11-29 @ 16:53:57
URL: http://mineaminea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0