ceremony

Jag blev vek och fäljde med minéa ut i slasket i alla fall. och inte ångrade jag det inte! käpte mig en bok som jag nu ska avnjuta uppkrupen i soffhörnet. en bok om den amerikanska punkscenen på 70talet. ingen fiktion här inte. fiktion har inte alls samma värde hos mig. enligt baksidan innehåller den "kopiösa mängder av sex, drugs & rock'n'roll". låter bra, även fast man är något avtrubbad efter att ha läst the dirt...

erika har köpt en asnice tröja som jag också vill ha. dock haffade hon den på rea och i butikens webshop är den inte på rea. fan då. jag hittar aldrig lika coola träjor som hon gär. kanske för att jag aldrig vågar satsa på lite galnare tryck, färger och mönster i rädsla för att jag ska tröttna på dem snabbare.

imorgon ska erika vara hemma vilket passar mgi alldeles utmärkt. då kan vi hänga hela långa dagen och ta hand om grympe tillsammans. ju mer vi är tillsammans ju gladare vi blir, liksom.


hjälp från omvärlden! I vilken reklam spelas New orders låt Ceremony? (jaja det är joy divisions låt egentligen, men det är denna version som används i reklamen och som jag lyssnar på). För att göra det lite enklare för er kan jag bifoga låten här nere. blir helt störd på att jag inte kommer på..

 

Kommentarer
Postat av: den farliga

I en reklam för Absolut Vodka.



www.reklammusik.se

2010-11-16 @ 11:56:45
URL: http://amaliadenfarliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0