dance, dance, dance, dance, dance to the radio

är upprymd efter slutet på veckans gossip girl. så sjukt frestande att streama nästa avsnitt! ska dock inte spoila det, behöver något att se fram emot om än något väldigt litet..


efter att ha sett this is england och snygga vicky mcClure som spelar Lol (bästa namnet ever). blir nästan lite lite tiny sugen på en chelsea cut när jag ser den filmen. kommer aldrig någonsin i hela världen våga göra det dock.

idkar nu välförtjänt soffhäng efter att ha stålsatt mig och jobbat all day long. det gick! ville grina och dö på första turen och även när det med två minuter kvar innan inställd tur kommer två personer som vill gå en visning.. på engelska. die mother f*ckers sa jag tyst för mig själv ungefär 576 gånger och bet sen ihop. skithårt. jocke var jättegullig hela dagen och jag blev så glad. har även passat på att göra en luciabokning. ser fram emot det mycket nu!

ska nu ta och kolla om det går nån värd film på tv ikväll. igår kollade jag på control - love will tear us apart. vill bara krama ian curtis.. eller nej, men sam riley som spelar ian curtis. han är mycket snyggare än "originalet", men hade verkligen fångat ians awkwardness på scen (framförallt cp-dansen, haha!). asbra film för alla som gillar joy division! alla andra med för den delen, men man kanske inte fattar dealen på samma sätt.



inga bra filmer. fan då. orkar inte streama nån heller. kanske blir american history x för hundrade gången.


adjöss


Kommentarer
Postat av: Minéa

Du kan ju komma till mig och se The Rocky Horror Picture Show nu snart! :)

2010-11-21 @ 20:38:10
URL: http://mineaminea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0