du är en saga alltför god för att vara sann

tittar på dobidoo (stavning?) med ett öga. maria montazami är där och pyntar till det med tazzles och annat. hon är så söt att jag bara vill krama henne. hon får mig att le alla dagar.

idag har varit en bra dag. gårkvällen blev ganska hård, alkowise, så det var skönt att inte ha några commitments today. ligga och dra länge länge på förmiddan. dator med svtplay i sängen, långfrulle och sedan uppfräshning (challenge of the day. av alla dagar i och för sig). därefter ner på stan och möta upp julia. långfika på johanssons, träffade amalia som jobbade. massor av te och mycket prat. promenad i slaskväder och nu är jag hemma sedan många timmar.

har städat och skurat golvet så nu är det halt som bara den, men rent! woho


inte mycket mer att säga en fredagkväll som denna. en sak ska dock erkännas, jag kommer på bra mycket mer roliga saker att skriva ner här under dagarna, men sen när jag väl sitter här och knappar är jag tom, typ. äh.

adjöken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0