dum av dig

det är väl ingen nyhet att jag läser axels kompis olles blogg. har länkat till den förut, för jag tycker den är helt suverän! kikar in med ojämna mellanrum och skrattar nästan varje gång. anyway. det finns en sak vi har gemensamt, överjordiskt vit hy. twilight-hy som det uttrycktes på peace and love. det senaste inlägget, om att hänga på standen som vampyrblek, träffade bulls eye och för direkt mina tankar till en solig dag på stranden i bagamoyo invid indiska oceanen i februari 09........... aja. här är en länk iaf, för så gör man väl här i bloggvärlden när man nämnt varann.

well well.



tog en promenad idag iaf, som jag nog skrev i förra inlägget. känns lite weird att vara ute och traska utan att ha något mål. såhär gick jag iaf. färgbytet beror på att jag korsade min egen väg och att det blir rörigt när man ritar det i paint om man inte byter färg.

sitter med led zeppelin i stereon. diskade till peter dohertys soloplatta och chillar nu till mothership, dvs en samlingsplatta. skitbra. just nu rullar black dog. hey hey mama said the way you mooove...

bra linnéa att du gillade boysen i videon, vänta bara tills du flyttat till krukmakarbacken på södermalm och jag kommer och hälsar på. då blir det åka av ;)

idag är det farsdag och jag har inte träffat min käre far. nördigt. kompå nu att jag fortfarande är skyldig erika pengar för hans fördelsedagspresent. heh.

jaja. nu ska jag youtuba pete och bli lite kär igen. videon till broken lovesong får mig att rysa och vilja ha.


adjöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0