falling in love with your favorite song

ska käka nåt och sen kila till bussen. för omväxlings skull blir det nr 60 idag.

har städat och satt upp julgardiner (jag vet, hemmafruvarning på mig). att jag sedan lägger upp en bild på spektaklet gör ju inte saken bättre.


här var det jul! det enda som fattas är en stjärna, så den ritade jag dit lite provisoriskt..

ska nu ta och äta upp det sista ur wokpåsen. nu finns bara det tråkigaste kvar. de gula morötterna och bönorna. fan. att tidigare ha toppat laget (vattenkastanjerna och bambuskotten är godast, and you know it) känns plötsligt inte längre så värt..

julia ringde och gjorde min dag (minéas också för den delen). inte så kul att det var på hennes bekostnad (mer eller mindre), men det känns alltid bra att veta att man inte är den enda som råkat ut för jobbets lille... charmör.. fast nej.. hittar inte ord. charmör kan här bytas ut mot valfritt ord för dryg, jobbig, huvudvärksframkallande människa som dock skänker ett och annat skratt typ en gång i halvåret.


adjöss

Kommentarer
Postat av: Linnéa

VEM?

2010-11-22 @ 15:58:53
URL: http://tanktochskrivet.blogg.se/
Postat av: Minéa

Hahahahahahahahahahahaaaa! Jadu, gissa Linnéa. :P

2010-11-22 @ 16:06:55
URL: http://mineaminea.blogg.se/
Postat av: MA

Hahaha jag vill verkligen höra mer om det här! :P

2010-11-22 @ 21:23:36
URL: http://nittiokvadrat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0