ge mig nåt som tar mig någonstans

att sitta på ams.se en fredagkväll, det är livskvalitet det. faktum är att nästan ingenting jag gör nu för tiden är livskvalitet. inte i mina ögon. fan!

jag ler när jag tänker på:
- när jag gick på bio själv och hängde med minéa
- att det snart ska lucias i gruvan
- att det snart är jul, älskade jul

men annars.. inget jobb, inga pengar, ingen ork varken psykiskt eller fysiskt att söka jobb. inget sug efter utbildning, desto mer sug efter nya kläder, ny hårfärg. ersätter ångest med tillfällig materiell lycka.

ta mig till kärlek, ta mig till dans.

diskuterade det hela med karin lite idag. kanske är det så att jag kommer köra mig själv i botten snart om jag inte får något/någon annan att sprida ut allt det som är jag på. det blir mycket att bära själv till slut, när man tänker och längtar så mycket som jag.

det är sent och jag måste sova. ska upp och jobba. ska gå till jobbet i kylan, sedan fortsätta gå många hundratals meter, fast i underjorden.

norrmanska, mitt beloved, har konkat och jag blev så ledsen att jag klippte håret med kökssaxen. rakt av bara, två centimeter drygt blev det. det ser ojämnt och destruktivt ut. bra då. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0