gubben i lådan

Hunden ligger och sover. vi har inte gjort annat idag, hon och jag. Enda skillnaden är väl att hon varit ute och kissat, det har inte jag, samt att jag ätit, det har inte hon.

har tittat på rebecca&fiona och meckat med en spotify-playlist. gry har ätit på datorladdaren vilket gjort mig lite ledsen, men nu sover hon igen, som sagt.

ute blåser det isvindar och snöar. ångest. mina planer för dagen är att komma undan lindrigt. har blivit förkyld som ett litet as efter att ha umgåtts med jocke, andreas och sophie i alltför hög utsträckning förra veckan.

nu måste jag gräva rätt på en mobilladdare innan vi har en situation här med en urladdad mobil. inte bra.


adjöss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0